Specifikace se mohou změnit bez udání důvodu. Obrázky produktů jsou pouze orientační. U vyšších modelů kol s dostupností skladem u dodavatele, může být požadováno složení zálohy na objednání kola. Po odeslání objednávky vás v tomto směru bude kontaktovat naše centrum zákaznické podpory. U kol, která máme běžně skladem, není složení zálohy nutné. Inženýři Cervéla rádi vtipkují, že “pokud to vypadá rychle, pravděpodobně to tak je. ” Ale je na tom něco pravdy a Áspero-5 vypadá rychle i když stojí na místě. Žádné lanka ve větru, tvary trubek z cervélo aerodynamicky osvědčené knihovny a náznak výřezu v sedlové trubce, to vše dohromady tvoří kolo, které potvrzuje toto přísloví. Aspero-5 to umí perfektně na asfaltu a na těžké gravel stezce. Kolo je vybaveno sadou Sram Force XPLR AXS 1x12 a odolnými koly Reserve s plášti Panaracer Gravel King SK. Někdo by mohl říci, že aero na gravel kole nezáleží, ale pokud jste se potýkali s protivětrem na otevřené prérii, 32 gramů odporu, které ušetříte s Áspero-5, přijde jako vítaná úleva. Většina šotolinových závodů se jede bez výhod pelotonu World Tour – nebo taktiky World Tour – a když je vaše tělo ve větru celý den, je příjemné vědět, že vaše kolo snese trochu zátěže. Odezva předních kol na podněty jezdce – je nejdůležitějším faktorem při ovládání při vysoké rychlosti. Překlopení dvoupolohového “Trail Mixer” pro kompenzaci rozdílu v obvodu mezi pneumatikou 650b a 700c udržuje konzistentní ovladatelnost. Speciální lehce vykrojena řidítka jsou velice dobrá při jízdě v terénu. Kvalitní pláště Panaracer o šířce 700x38 poskytují komfort a jistotu na nezpevněném terénu. Rám tohoto gravelu zvládne pláště až o šířce 700x40 nebo 650bx49. Rám umožňuje pohodlnou montáž brašny na horní rámovou trubku. Sestavy Force zahrnují powermetry Quarq Zero integrované do kliky. Integrace měřiče výkonu má za následek lepší tuhost, nižší hmotnost a lepší přesnost oproti řešením pro trh s náhradními díly – a DZero poskytuje měření výkonu s přesností +/- 1,5 %, a to i při proměnlivých teplotách Hlavní přednosti a parametry: Velice rychlý na asfaltu a hbitý v terénu Elegantní přesto aerodynamické křivky rámu Speciálně konstruovaná vidlice společně se zadní stavbou poskytuje dostatek pohodlí Rám zvládne pláště o šířce až 700x40 nebo 650bx49 Lehce vykrojená řidítka pro lepší úchop v terénu Sada Sram Force XPLR AXS 1x12 ideální na terénní využití. Účinné hydraulické brzdy Sram Kvalitní gravelové pláště Panaracer Gravel King SK.
Barva |
černá |
Určení |
pánské,dámské |
Sezóna |
2024 |
Pokročilost jezdce |
Závodní,Sportovní |
Modelová řada |
Aspero-5 |
Materiál rámu |
karbon |
Barva rámu |
černá |
Opotřebení |
nové |
Brzdy |
kotoučové brzdy |
Rychlosti/převody |
1x12 |
Konstrukce |
Bez odpružení |
Velikost kola |
58 |
Rám |
Cervélo Áspero-5 |
Katalogové číslo |
0I1ALAXF1C |
Vidlice |
Cervélo All-Carbon, Tapered Aspero-5 Fork |
Představec |
Cervélo ST32 Alloy |
Řídítka |
Cervélo AB09 Carbon, 31.8mm clamp, 16 degree flare |
Řazení |
SRAM Force XPLR AXS, 12 speed |
Přehazovačka |
SRAM Force AXS, 12 speed |
Převodníky |
40T |
Přední plášť |
Panaracer Gravel King SK 700x38c |
Zadní plášť |
Panaracer Gravel King SK 700x38c |
Kliky |
SRAM Force 1 AXS |
Střed |
SRAM DUB Wide, Bbright |
Kazeta |
SRAM Force XPLR, 10-44, 12 Speed |
Řetěz |
SRAM Force, 12 speed |
Přední brzda |
SRAM Force |
Zadní brzda |
SRAM Force |
Sedlo |
Prologo Dimension NDR T4.0 |
Sedlovka |
Cervélo SP19 Carbon 27.2 OR Easton EA50 Alloy |
Přední kolo |
Cervelo Aero Thru-Axles, 12x100, Reserve 40 |
Zadní kolo |
Cervelo Aero Thru-Axles, 12x142, Reserve 44 |